Hemen zaude: Ongarai Eskola / Albisteak / Albiste osoa
09/07/2019

Agur 2018-2019 ikasturtea!

Eguraldiak pista argirik ematen ez badizkigu ere, uda heldu da eta ikasturtero bezala ustekabean harrapatu gaitu. Zapore gazi-gozoa uzten digute egun hauek, gure ondoan hazi eta bizitzen ikusi eta sentitu ditugunak bidezidor berrien bezperan urduri, jakinmin eta ilusioz kokatzen direlako. Agertoki berriak esploratzera zoazten ikasle, familia eta hezitzaile guztioi, ondo joan, hazi, ase, Irri egin, negar egin, erratu, altxatu, maitatu, aspertu… eta noizean behin, gugana bueltatu, gurean beti tokitxo bat izango duzu eta.
Ordea, gurekin jarrituko duzuenok, pazientzia-bateria kargatzeko arpobetxatu, dagoeneko minimoen azpitik izango duzue. Eta gozatu. Familiarekin, lagunekin, bakarrik. Baina batez ere, gozatu. Irailan zoriontsu behar zaitugu eta.